Aarhus Universitetsforlag
Cover

Et helhedspræget sprogsyn på fonologiske vanskeligheder

En del af serien Specialpædagogiske tekster (21) , og fagområderne og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

56 sider
Paperback
ISBN 87 7777 001 3

Af
og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Indholdsfortegnelse:

1. Problemformulering

2. Opgavebeskrivelse

3. Talepædagogens arbejdsområde

4. Sproget i kommunikationssammenhæng

5. Sprogtilegnelse

6. Udviklingen af sprogets syntaks

7. Sprogfunktioner

8. Den fonetiske udvikling

9. Fonologiske processer

10. Kritiske forudsætninger for læsning

11. Begrundelse for valg af tests

12. To cases

13. Talepædagogisk handleplan

14. Konklusion

15. Litteraturliste

16. Bilag

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen