Aarhus Universitetsforlag
Cover

Børn med autisme

Hvordan tilrettelægges en undervisning ud fra børnenes forudsætninger?

En del af serien Specialpædagogiske tekster (26) , og fagområderne , og


Udsolgt fra forlaget

{{variant.title}} : {{variant.variants[0].price.withVatFormatted}} {{variant.price.withVatFormatted}}
{{variant.title}} {{item.title}} {{item.price.withVatFormatted}}

73 sider
Paperback
ISBN 87 77770 12 9

Af
og


Del:

Mere om bogen

Om bogen

Forfatterne har stillet sig selv følgende spørgsmål:

- hvordan definerer vi autismebegrebet?

- hvad er årsagerne til autisme?

- hvori består handicappet autisme?

- hvad er det autistiske barns specifikke problemer?

- hvilken forskning og hvilke teorier kan vi benytte som faglig basis?

- hvordan kan vi bedst fremme det autistiske barns udvikling?

- er struktureret undervisning et velegnet tilbud?

Cecilie Harrits

DSC 0345

Cand.mag. i litteratur- og kunsthistorie og læreruddannet med linjefag i dansk og specialpædagogik. Cecilies ansvarsområder er pædagogik, uddannelse og psykologi samt litteratur- og kunsthistorie. Hun står i spidsen for serien Pædagogisk rækkevidde og varetager en række af forlagets samarbejder med kunst- og kulturinstitutioner. Cecilie er optaget af bæredygtig bogproduktion og grøn omstilling i forlagsbranchen.

Cecilie Harrits

Redaktør

Telefon: +45 28 40 50 30

cha@unipress.au.dk

Tilføjet til kurven

Gå til kassen